Sunday, August 12, 2012

NO TO TIMELINE






Assalammualaikum W.B.T...


Lama sudah aku tidak membuka blog aku ini..dan selama itulah aku tidak membuka 'mukabuku' aku..dan hasilnya...tertera di gambar it
Hmmm....hadoi...kusut aku hendak mengubahnya kembali ke asal...mana tidaknya..sebelum aku sudah kusut dengan perubahan facebook sebelum ini...dan kali ini..dia buat perubahan lagi...hhaaiihh....mana aku tak mengeluh panjang...aku rasa..dulu punya default lagi ok berbanding sekarang..ye lah...sekarang facebook telah menggunakan timeline untuk menggantikan default yang lama..geram aku di buatnya..


Kepada rakan-rakan facebook aku..kamu semua dapat menyaksikannya pada 17/8/2012 nanti..

KUSUT BEB TIMELINE NI!!!!!!


*kepada Mark Zuckerberg..harap kau dapat berfikir logik dan memudahkan pengguna yang lain...


~sLeEpYBoY~

No comments:

Post a Comment